Propaganda könyv
“A propaganda a tudatipar fekete mágiája, amelyen keresztül pont olyan sötét erőkkel hatnak a társadalomra, mint amivel az okkult világ sátánista szolgái is próbálkoznak. Ezt igazolja Bernays könyve.” – Szakács Árpád, újságíró
Original price was: 4490 Ft.4040 FtCurrent price is: 4040 Ft.
Leírás
Edward Bernays Propaganda című könyve a befolyásolás tudományának alapműve, amely a közvélemény alakításának mesteri eszközeit mutatja be. A szerző kendőzetlenül ismerteti, miként formálja a média, a politika és az üzleti világ a közvéleményt, miért választanak az emberek bizonyos márkákat, pártokat vagy hogyan születnek a nagy társadalmi változások. Valós példákon keresztül tárja fel, hogyan jönnek létre a fogyasztói trendek, vagy miként irányítják a tömegek gondolatait a háttérben működő erők.
Freud unokaöccseként Bernays a tudatalatti manipuláció mesterévé vált. Freud pszichoanalitikus kutatásai, amelyek az emberi vágyak és félelmek tudatalatti mozgatórugóit vizsgálták, Bernays számára a tömegek manipulálásának a kulcsát jelentették. De munkássága ellentmondásos is: miközben a demokrácia eszközeként tekintette a PR-t, kampányai gyakran szolgálták a kizsákmányoló nagyvállalatok és az amerikai háborús hadi gépezet érdekeit. Bernays könyve a gondolkodó ember számára páratlan lehetőséget nyújt, hogy új nézőpontból szemlélje a világban zajló folyamatokat. A Propaganda nemcsak felvonultatja a manipuláció eszközeit, hanem kritikus gondolkodásra is ösztönöz, segítve az olvasót, hogy tudatosan navigáljon a modern társadalom információs dzsungelében. A Propaganda olyan olvasmány, amely új perspektívát nyit a világ megértéséhez.
Edward Bernays (1891–1995) a huszadik század egyik legbefolyásosabb embere, hatása máig tart: a PR, a marketing és a politikai kommunikáció alapjait ő rakta le, és a mai világban alig van olyan terület, amelyet ne érintene az általa kidolgozott stratégiák öröksége, munkássága megváltoztatta a társadalom működését. Az első világháború alatt részt vett abban a bizottságban, amely áthangolta az amerikai közvéleményt a háború támogatására, az 1920-as években pedig az ő kampányai szoktatták rá a nőket a dohányzásra. Szinte minden nagy amerikai cégnek dolgozott, de három elnöki adminisztráció is támaszkodott a munkájára.
További információk
Szerző | Edward Bernays |
---|---|
Formátum | Puhakötéses |
Kivitel | Ragasztott B5 méretű |
Oldalszám | 220 |
Kiadó | Kárpátia Stúdió |
Kiadás Éve | 2025 |
Érdekelhetnek még…
-
Az erőszak kora – Fejezetek a tömegember lélektanából
Szécsy János
Original price was: 4490 Ft.3815 FtCurrent price is: 3815 Ft. -
-
A totalitarizmus pszichológiája
Mattias Desmet
Original price was: 6490 Ft.5515 FtCurrent price is: 5515 Ft. -
A Covid rulett: A globalista hatalomátvétel és a Nagy Újraindítás
Thierry Baudet
Original price was: 5490 Ft.4665 FtCurrent price is: 4665 Ft.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.